6+6 hamileyim 1 hafta önce doktorum bel ağrım ve kasık kramplarım olduğu için doktorum progestan verdi ama doktorumu değiştirdim ve yeni doktor akıntım kanamam olmadığı için kullanmama gerek kalmadı dedi dün ancak bugün yine belim ağrıyor sizde bu durumu yaşayan var mı anneler?