deletedmom734 benim işyerim kamu olduğu için şöyle bir uygulama var: eger 32. haftadan sonra çalışacaksam doktordan işyerine sunmak üzere çalışabilir raporu istiyorlar. Eger çalışabilir alıp sonra 33.te allah korusun raporluk bir durum olursa çevrilebilir diye biliyorum ama emin değilim. 37. hafta son orası zorunlu işi bırakma zamanı.