Ziynet4459 benim ekimin ilk haftasi dogum nasipse kis bebesi olacak.
Simdiye kadar ilk kizimdan kalanlar ile toplamda,
30 zibin yani atlet
15 ayakli pijama
6 Uzun kollu zibin
6 uyku tulumu
20 cift corap
10 sapka
10 Alt ust takim
5li hastane cikisi seklinde set 3 adet
3lü zibin takim seklinde 3 adet
1 nohut battaniye
2 yün battaniye
2 Müslin örtü kundak icin
1 havlu
Ates ölcer, burun aspiratörü, tirnak makasi, biberon, emzik, slikon gogus ucu, sut saklama poseti ve sut sagma pombasi, bebek cantasi, bezi, alt acma ortusu ve islak mendili, sampuani, bebe yagi, pisik kremi tamamdir
Park besik var ilk kizimdan yine ahsap ikea besikde var yatak carsaf ortu cibinlik vs var elimse bebek arabasi var yine ayni sekilde bebel telsizi ve kamera var. Suan eksigim buna haricen kova masrapa almam lazim digerini ilk kizim buyuyunce temizlik kovasi yapmistim :) bebek kuveti almicam sevmiyorum ilk kizima hediye gelmisti 1 ay sonra eziyet oldu onda yikamak sigmiyoe file tehlikeli hareket ediyoe vs legende yikamistim vallahi gene bunuda legende yikicam.
Cogunu yeni aldim cogu 2.5 yasindaki kizimdan kaldi ikiside kiz zaten nasipse bedenleri karisik 03 aydan 12 aya kadar var bu saydiklarim hatta 3 aylik olunca yılbaşına denk gelecegi icin yilbasi temali zibin tulum bile aldim😀😀 allah saglikla kullanmayi nasip etsin
eceyesilot_63