Kızlar bende gebelik şekeri doktorum diyet yazdı gebelik şekeri olanlara sorum hicmi tatlı yemediniz hergun değil tabikide küçük bi parça falan veya soğuk bi bardak gazoz falan hergun olmamasi şartıyla ben çok zorlanıyorum suan 26+1 iz beni çok zorluyor