Selamcanim bu kadar ciddiye almayın lütfen, haftamızın dolmasını bekliyoruz zaten doktorun dediği neyse odur doğru olan, tahminleri merak ettim sadece ne kadarı tutacak diye yoksa %100 kesin buymuş demeyeceğim yorumlara bakarak, adı üstünde tahmin🙏🏼😇 saçmalık tabiri kaba geliyor bana, evet doğru değil ve öylesine yapıyoruz diyelim beklerken.