Elif0611 göğüs pedi neredeyse 24. haftadan beri kullanıyorum, şuan bile sızıntı oluyorsa ileride daha çok faydalı olacaktır benim için, emzirme sütyenlerim veya kıyafetlerim temiz kalır o yüzden. İllaki süt akıyor sonrasında ve kötü bir görüntü oluşuyor. Çok almasanız bile bir kutu alıp koyun kenara bence.