Ne suyum gelmeden önce ne de geldikten sonra sancım olmadı hiç.iki hamileliğimde önce suyum geldi.ilkinde sızıntı şeklinde sabah uyandım iki bacağımdan iki damla aşağı doğru su aktı.hazırlandım,oyalandım.ped takıp hastaneye gittim.5 saat sonra dr un mesai saati bitiyor diye korkutarak beni sezeryana aldı.
İkinci de ise muayne sonrası hastanede kahvaltı yaptıktan sonra birden boşaldı suyum.onda 48 saat geçmesine rağmen sancım başlamadı.suni sancı aldım.açılma durdu sezeryan oldum yine. Suyun geldiğini anlarsınız.yazın ter de oluyor çamaşırımız ıslanıyor onu su sanabiliriz ama su devamlı az da olsa gelir.