Boncukveannsi Kızlar anne karnında bebeğin kalp durma sonucu anneler zehirlenme yaşıyormuş ne gibi zehirlenme mesela var mı hiç çevresinde yaşayan felan?
tazebiranne_hg04 Boncukveannsi evet annem yaşadı canım. Bebeğin kalbi durmuş zehirliyormuştu annemi. Çok yoğun karın ağrısı vardı ama kanama vs yoktu birşey yiyemiyordu ateş yapıyordu ve kusuyordu
hunilimom Boncukveannsi komşumuzun kızı olmuştu öleli çok olmuş karnında mide bulantısı ateş ve yoğun karın agrusi vardı görümcem de 9-10 haftalıkken kalbi durmuş sonradan fark etti doktora gidince uzun bı sure geçmişti bişe yapmamıştı
Aynurakaya Benim bebeyim 3 aylıkken kalbi durmuş ve iki hafta karnimda kalmış hiç haberim yokdu cinsiyet öğreneyim diye gitdim doktor kötü haberi verdi .Ama zehirlenme falan yaşamadim