Merhaba geçen haftalarda çatı muayenesi oldum doktorum dar ama normal doğuma engel değil dedi daha 19 gün var bebeğim 3150 Gr daha kilo alır diye düşünüyorum bu şekilde dar denilip normal doğum yapan oldu mu annemde ve ablamda darlıktan dolayı normal doğumda yırtık var o yüzden endişeliyim bu durumu yaşayan varmı?