Kızlar bu sabah aniden tuvaletim gelir gibi oldu tuvalete gitmek için kalktım bi baktım su akıyor hemen doktoruma mesaj attım oda hastaneye geçmemi bakılacağını söyledi. 2 kere alttan muayene ettiler su gelişi yok dediler sonra doktorum geldi ultrasonla ve spekulum ile baktı, bebeğin suyu azalmış suyun muhtemelen aniden gelmiş dedi yatış yapıcaz akciğer geliştirici iğne ve enfeksiyon riskine karşı antibiyotik vericez dedi 3-4 gün daha tutmaya çalışcaz dedi. 34. Haftanın sonundayım, pazartesi 35’e giriyorum. Asla beklemiyordum kızım 1 ay erken gelecek galiba. Apar topar yatışım yapıldı damar yolu açıldı, nst ye bağlandım. Daha yeni korona atlattık eşimle beraber ondanmı acaba diyorum tetikledi… doktor sorun olmaz haftası iyi dedi. Hayırlısı🙏 Ben sezaryen istiyorum galibada öyle olucak benim için dua edin psikolojik olarak hiç hazır değilim