88h99
Bizimde çevremiz ve eşim hep kız istiyordu.
Eşim öyle çok istiyordu ki arabanın heryerine pembe tokalar alıp kızım kızım diye seviyodu. Ama erkek olacağını öğrendik. Biraz hüzünlendi neyse 2. Ye kız olur deyip. Şimdi oğlum oğlum diye seviyor. Geçici bir durum. Bana da sorsanız ilk kızım olmasını isterdim. Kız evlat iyidir, kimseye kulak asmayın.