Merhaba hamişler hep heves ediyordum doğum hikayemi yazmaya banada nasip oldu çok şükür arife günü 38+4 de s.beyli ersoy hastanesinde kontrol esnasında iki cm açılma oldugunu söyledi doktorum istersen suni sancı ile başlatalım sende kurtul bebekte dedi . Bayrama bebekli gir dedi ben o güne kadar asla suni kabul etmeyen tam bir suni düşmanı biriydim ki annem ve kayınvalidem ikna edene kadar çünkü günlerdir sancı çekiyorum bian kesilip saatler snra başlayan düzensiz saçma bi sancılar vardı neyse ben 10 gibi yatışım yapıldı suniyi taktılar lavma yaptılar arife günü hastahane ıssız kimseler yok annrm yanmda belimi ovuyor saat 11:30 a kadar gelen kasılmalar çok az karşılayabiliyorum annemle ebemle sohbet edebiliyorum çok güzeldi 11 :30 da bi vurdu ben ahlaya vahlaya çektim ebe sürekli parmaklamak yerine sadece iki kez benm isteğimle alttan baktı sürekli mıç mıç dürten biri değildi çok şükür ben dayanamıycamı söyledim geldi beş olmuş dedi ama o biyandan odayı hazırlayıp sedyeyi çatala çevirmeye fln başladı annemide dışarı aldı ben anladım artık bişeyler oluyordu🥲 ben 15 dk daha çektim ve herşey hazrdı biyandan doktor geldi bebek hemşiresi geldi ve tam açılmam oldu artık ıkınma evresiydi çnkü o beş cm dediğinde benm arka kısmıma baskılar vardı gebeliğim boyunca ıkınırken bagırmıycam güzel ıkınıcam diye kendime söz vermiştim öylede yaptım istem dışı birkez bagırdım snra kendimi topladım ikinci ıkınmamda nefesimi bir topladım başımı göğsüme dayadım ve güçlü ıkınmayla efem karşımdaydı bayram şekeri gibi geldi ve snra sancı esnasında döktüğüm terlerin karşılığında yoğun susama isteğim ve titremem geldi klasik bakımlar derken 15 dk ya odama çıktım çok güzel bi doğumdu kısa süreli açılmamı yürüyüşüme squata borçluyum soruları olan varsa alayım kızlar elimden geldiğince deTay yazmaya çalıştım ama tabi doğum hikayesi anlat anlat bitmez 2.
Doğumum bu arada ve ikinci doğum her zaman hızlı geçiyormuş bunu teğid etmiş oldum