Sevgili arkadaşlar son adet tarihim 23 hazirandı bu durumda 5+2 olmam gerek. 26-28 günde adet oluyorum 14. Gün yani(7 temmuz) yumurtlama günümde ovülasyon testiyle takip ediyordum 7-8 temmuzu değerlendirmiştim 21 temmuzda beta hcg 124 çıktı.
Bugün doktora gittim biraz ilgisiz gibiydi bana dediki sen yanlış biliyorsun adet tarihin yanlıştır 3 haftalık hamilesin dedi. (ki eminim çünkü ovülasyon testiyle hamile kaldım her şeyi günü gününe kaydediyorum)
Keseye 8 mm dedi ee her yerde 8 mm kese 5 haftalık yazıyor. Doktora nedense güvenemedim sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda yardımcı olur musunuz