12+2gunluk hamileyim ikili testimde kan deyerim 1 /350cikmiş.normalde 1/200 oluyormuş .1/500falan olsa o zaman kesin bebek sıkıntılı oluyormuş ben ne yapacağım şimdi nasıl olucak bu ne demek doktor ne iyi ne kötü dedi kesin sonuç 4 lü taramada belli olur dedi bu durumu yaşayan varmı siz ne yaptınız bu durumda sonuç ne oldu ne olur yardım edin