eminemre99 ozgegms anladım canım normal her yerde oyke humada da 220 bn oarasina bakmıyorum hani merak ettim canm
XGoncaa Memorial ülkü aksoy. Çok araştırarak ve tavsiye üzerine gittim.bekarlığımdada kistim yüzünden çok doktor gezmişliğim var. Ülkü hanımdan o kadar memnun kaldımki. Sezeryan taraftarı olmama rağmen beni normale ikna etti.
eminemre99 XGoncaa ayy ya maşallah ne hocalar var dünyada peki muane ücreti ne kadar canım bu hocanın ismini duydum canım benim
eminemre99 Dilaraortacc1 anladım canım benim bende bakayım duruma göre Akif hocaya değilde Dinçer hocaya giderim bir şey demez değil mi sinucta kime gidersek gideriz doktor da değiştiririz kimse bir şey demez hani Dinçer hoaya Akif hocaya gidiyorsun ama sizi duydum arkadaşlardan size gekemk istedim desem bir sorun olur mu canmn
Dilaraortacc1 eminemre99 hayır canım ne olacak ben 10 yıllık aile hekimimi degistirdim ona da söyledim diğer hocayla daha iyi anlaşıyorum diye hasta hakları sonuçta istediğine gidersin ❣
Peri-algan eminemre99 yoooo neden olsun ki hatta isim bile verebilirsin Perdane ismim aşırı memnunun ben kardeşim de Akif’ten Dinçer’e gecti
Peri-algan eminemre99 benim bunjn öncesinde 2 düşüğüm var bu 3 gebelik öyle telaşlı öyle korkaktım ki çok şükür Dinçer hoca sayesinde rahatladım sakinleştim
XGoncaa eminemre99 ben bağlı olduğum bakanlığın indiriminden yararlanıyorum ama net ücret 450-500arası olması lazım
eminemre99 Dilaraortacc1 anladım canım benim bikmiyorumnben bilgisine güveniyorum hani yasinda var hocanın ama Dinçer hocayı yeni duydum canım benim o kaç yıldan beri orda acaba canm benim ben genelde Cahit hocayı duyuyordum humada
ozgegms @“eminemre99”#phğm eminemre99 hümada arkaşım doğum yaptı çocuğunda sarılık vardı yanlış tedavi yüzünden sarılığı artmıştı o yüzden hümayı sevmiyorum
Dilaraortacc1 eminemre99 Dinçer bey sanırım 5 yıldır falan hümada hacettepe tıptan mezun instagramdan bak istersen kendisi hakkında da bilgiler var bir de hümanin İnternet sayfasına gir orda bütün doktorlar hakkında hasta yorumları var hem olumlu hem olumsuz ona göre kararını verirsin
eminemre99 Peri-algan a a bnde onu anlamıyorum şöyle bakiyorum canım benim sanki herkes ona gidiyor bn mesala sıra bekliyorum Akif de sıra 11 13 oluyor diğer hocaların ekrandan bakıyorum tabi 3 5 falan yaziyor bilemedim ki ya
eminemre99 Dilaraortacc1 tamam canım benim hemen bakarim teskeur ederim bir gün inşallah humada denk geliriz 😂
eminemre99 Dilaraortacc1 istegrama bulamadım canım Dinçer ne olarak yazıyor canım Dinçer sümer yazdım
Yagmur-35 Memorial Nilgün Avşar benzer çok araştırdım doktor da değiştirdim ama çok memnunum Nilgün hanımdan tavsiye ederim
Minigim38 eminemre99 yok benim suyum falan herseyim normal çıktı 50 gramlık yukleme yaptim 93 cikti sonuc amq daha gösteremedim doktora burda post açmıştım normal demislerdi bugün 26 haftalik oldum her gitmemde benim soru sormaya kalmiyor herseyini tek tek söyluyor bazen cok aşırı yogun oluyor o saatine denk gelmis olabilirsiniz yada doguma falan girecekse
eminemre99 Minigim38 evet canım benim de öyle oluyor neden kalabalık bazı insanlar sevmiyor tanı ki sevmeyebilir ama bakıyorum hastası cok anlamadim ve bnde de öyle oluyor giriyorum sanki içerde 5 dk duruyorum ya hem gonderiyor
Minigim38 eminemre99 benim bi 10 15 dakika sürüyor muayenem bilmiyorum ki sizin şansınıza sanırım 🤷♀️🤷♀️