9+3 hamileyim aşırı bulantımdan dolayı devlet hastanesinin aciline gittik doktor serum içinde KEMOSET verdi. Ben normal de özel hastaneye gidiyorum evim uzak olduğu icin devlete gittim. Serum takılmalı iki gün oldu benim mide bulantılarım geçti şimdi korkuyorum bişey mi oldu acaba diye aranızda bu ilaçtan yaptıran var mı?
Çevreden çok kafamı karıştırdılar serum neden taktırdın diye lütfen yardım edin