suleozell ben de hazir agdama yazik ettim maalesef dusuk riskim vardi gidemedim tehlikeli diye. Simdi gecti sukur doktora soracaktim en son unuttum 33 haftalik oluyorum gidecegim zaman soracagim.Hastanede kolaylik oluyor bir de sezeryanliyim ben 2.de oyle olacak pansuman yaptiriyorsun hemen uzuyor jilete vurunca.insan utaniyor valla.🙈