Busra98_ Kızlar 6. Ayın içindeyiz ama göğüslerimden sıvı geliyor özellikle dünden beri iyice yoğunlaştı gece daha çok geliyo sizdede oluyor mu😌
Minigim38 2 3 gün önce bende de gelmisti burda post actim normalmiş sadece sıkma dokunma uyarma gögsünü erken dogumu tetikliyormus
Busra98_ Minigim38 evet öyleymiş ama kaşınıyo devamlı istemsiz elliyorum veya aktığında rahatsız olup siliyorum ben dokundukca oda geliyo sanırım😌
benkosarim Evet benden de geliyor ben de posta açtım ama kimse görmedi 6 aydayım ben de beyaz sıvı geliyor ama hiç öyle dokunup oynamıyorum zaten çok sıkınca fazla fazla geliyormuş Bir de küçük küçük sızlıyor sizlerde de oluyor mu
Minigim38 benkosarim uc kısımlarında bazen oluyor sızlama evet sıkınca sürekli akarmış sütün uyarmamak lazimmis o yuzden erken dogumada sebep oluyomus
Busra98_ benkosarim evet bazen sızlama oluyo ama daha çok kaşınma hissi oluyo sanırım kaşıdıkcada mı çok geliyo anlayamadım😌
benkosarim Minigim38 ilk başta bilmediğim için böyle kalp krizi geçiriyorum falan zannediyordum çünkü gerçekten ince ince sağ ve solda da sızlama başlıyor kalbim ağrıyor zannedip sürekli eşime kalbim ağrıyor diyordum geçen gün rastgele fark ettim böyle şeffaf bu sıvı yi korktum da çünkü ilk hamilelik birşeyler ters mi gidiyor diye.