Rabiakltk5 Lavinyaa8 hayırlısı olsun canım bende 4 aylık bi düşük yapmıştım 1 sene sonra tekrar hamile kaldım şuan 2 aylık hamileyim sabah akşam dua ediyorum bu sefer inşallah bisey olmasın diye nasip kısmet
Kleopatra- Gözün aydın canım hiç stres yapma korkma ki bebeğin de huzurlu huzurlu büyüsün :) Doktor kontrolünü sakın aksatma inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🌸
Lavinyaa8 Rabiakltk5 bir kere yaşayınca illa korku oluyor Allaha emanetler insallah hepimiz sag salim kucağımıza alırız
Aaazlize Sağ salim doğsun insallah rabbim kimseye evlat acısı göstermesinin içini ferah tut allahtan ümit kesilmez