Kkkrks Kızlar 36. Haftadayım bebeğim sezaryen doğacak tahmini 3 haftaya doğar dedi daha gün almadık fakat kasıklarımla ayağa kalktığımda kasık ağrıları oluyor oturunca geçiyor yaşayan varmı ?