Rabia_3 1,5 yaşında ikizlerim var. Önce ayrı ayrı aldım pusetiydi bilmem neyiydi yer kaplıyor gerek yok. Sonra da maclaren twin tecno aldım yenidoğandan itibaren kullanabiliyorsun. Baston zaten ufacık oluyor. Dolap uygulamasından ikinci el aldım tertemiz çok da memnunum. Diğerlerini sattım . Bu çocuklar ikiz Yanyana uyumaya da arabada dolanmaya alışacaklar. Alışverişe çıkarsam da onu alıyorum malzeme koyuyorum teki yoksa 😀