Serap60 Arkdaslarhamileyim özel hastneye gidiyom 55 tl muane ucreti verym esimin sigortasindan yararlaniyom eczaneden ilac alacgim zaman ilac 3 tl ama 43 tl öduyoruz surekli muane ucretiymis boyle oluyo odedigimiz fyatlar sizdede oluyo mu boyle durum. Yardimci olurmusunuz
nesli2018 Serap60 evet oluyor :) hem hastane katkı payı hem ilaç katkı payı alıyorlar. Benim 5₺ lik ilacım en son 23₺ tutmuştu :)
Elcnerdgn Canım bu zaten hep böyleydi devlete de gitsen özele de gitsen devlet ekstra ilacın yanında muane ücretini de yansıtıyor mesela her gittiğimde muane ücretim birikmiş gecem doktor bi ilaç yazdı 20tl di. Fakat muane ücretlerimle eczane 60tl toplam dedi bide muane olur olmaz yansımıyor sisteme bi kaç ay sonra da eski muaneler cıkıyor karsımıza
Gulsunoyku Nasıl yani özel hastaneye muayene ücreti ödeyip birde eczanedemi ödeme yapılıyor ilk defa duydum