14+3 günlüğüz sol karın boşluğum ağrıyor sırta doğru değil karnıma doğru kasığıma doğru sğrı yapıyor. Ve karnıma da kramplar giriyor endişeleniyorum bu durumu yaşayanlar var mı aranızda. Bu arada kabızlık yok diyemem ama tuvalete günde iki kere çıkıyorum bazen ara ara kabızlık yaşadığımı hissediyorum ama tuvalete çıktığımda yine rahatlamıyorum. 😔