Böyle bir şey olamaz zaten uykum haram bu ara (38+2) gündüz neyse de gece öyle bir terliyorum ki artık sinirlerim bozuldu. Vantilatör, klima açıyorum onlar da anlık olarak rahatlatıyor. Kapatınca tekrar su gibi oluyorum, yastıklar çarşaf anında ter yüzünden ıslanıyor😔 Var mı benim gibi yoksa bende mi bir problem var acaba ona göre doktora danışayım.