Rumeysaakyr suyun ve sancın olmadığı sürece tavsıye etmem canım hemen gıtmenı sancıların sıklassın ole gıt yoksa şunu sancıyla açılmanı beklerler benım nışanım 3gun geldı ama ne sancı ne başka bısey arıfe gecesı bı anda gece sancım oldu sabahta duyum geldı sımdıkı aklım olsa hemen gıtmezdım sabah 5 ye gıttım aksam 4te doğum yaptım 6cm açıklık oldu dahada açıklık olmayınca sezeryan oldu