Deli gibi ağlamak istiyorum ama onu da yapamıyorum bebekler strese girer bişi olur diye. Hamilenin duası kabul olur derler nolur dua edin bebeklerim sağlıkla büyüsün karnımda zamanında sağlıkla doğsunlar o kadar çok korkuyorum bişi olucak diye. Evde 5 yaşında kızım var ona bile yüreğim yok sabrım yok psikolojikten çöktüm resmen ikizlere hamileyim geçen hafta bugün bi anda kanamam oldu resmen atlatamadım. Doktorum lütfen ağlama üzülme bebekler daha çok strese girer dedi kendimi tutuyorum ama tıkandım çok tıkandım 1 haftadır yataktan kalkmadım çok korkuyorum kızlar /(