Emine123kuzu Kızlar şekerim düşmüyor insülin kullanmadan düşürebilen var mı aranızda? İki gün sonra doktora gideceğim kan takibi yapıyorum düşmüyor..
Gizem32 Emine123kuzu gebelik şekerinin düşmediğini nasıl anladın? Açlık şekerine ve yemekten sonra ki şekerine mi baktınız? Benimde şimdi gebelik şekerim yükleme sonucum çıkmış ama açlığım iyiymiş nasıl oluyor anlamadım doğrusu?
Emir_Arasin_Annesi Emine123kuzu korkma lütfen insulinden ben 2 aydır kullanıyorum günde 4 kez ve inan stres oyke etkiliyorki insuline rağmen ve diyetine harfi harfiyen uyarken dusmuyordu sekerim ama nasıl ki serbest bıraktım kendimi şuan çok güzel gidiyor canımın istediği herseyden yiyorum abartmadan tadına bakarak ve çok şükür çok iyiyim
Seyma_yasar Düzenli beslenmeye başladım benımkı düzeldi, hayatında şekerli her şeyi cıkar beyaz unu cıkar, icecek olarak sadece su süt ayran tüketiyorum her yemekten az yıyorum yanında yogurt ile
Emine123kuzu Seyma_yasar arada kaçamak yapasım geliyor herkes yiyor yanımda kokuyor mis gibi sonra yesem bir dert yemesem bir dert 😔
Emine123kuzu Gizem32 şeker ölçme cihazı ile oglen ve aksam olmak uzere baktık aclik 95 in altında olmalı toklukta 140 ta normal ama 120 ve altı olursa çok iyi dedi doktor fakat bu rakamlardan yüksek çıkıyor 🤔
Minigim38 Dün seker yüklemesi yaptirdim 50 g glikoz icecek ictim 93 cikmis sonucum normal mi acaba post actim ama gören olmadı sanırım
Emir_Arasin_Annesi Minigim38 gayet güzel yüksek değil ki açlık sekerim 95 sinir toklukta 130 ama doktorum 140 q kadar normal diyor
Emine123kuzu Minigim38 93 yüksek dediler bana benimde açlık 93 tü toklukta yüksekti bana 75 lik şeker testi uyguladılar diyetisyen ve dahiliyeye yonlerdirdi
Minigim38 Cekikveannesii sonucu gösteremedim e nabiza düşmüş 6 agustosda gel dedi inşallah diyet yapmam ya
Emine123kuzu Emir_Arasin_Annesi çok şükür siz düzene sokmuşsunuz, biz aile evinde yaşıyoruz gelin görün ki gözümün önünde neler yeniyor ister istemez moralim bozuluyor herkes yerken ben doya doya yiyemiyor muşum gibi.. ya da işte kızımı besleyemiyormuşum gibi. Açım 128 çıktı sabah oturdum ağladım o derece
Emir_Arasin_Annesi Minigim38 sadece biraz yediğine içtiğine dikkat et bebeisler büyüdükçe ihtiyacımız artıyor çünkü
Emir_Arasin_Annesi Emine123kuzu hahhh daha da yukseltmissindir kesin böyle yaparak ayy resmen ilk günlerim geliyor gözümün önüne gerçekten srahatlamadigin sürece olmayacak canının çektiğini ye nefsini körle babam hep diyordu bana yok baba aman olmaz yiyemem edemem kendime ediyordum şimdi mis gibiyim
Zeynepppdyg Gizem32 yemek bittiktenn sonra dğeil ağzınıza ilk lokmayı aldıktan sonra biirinci saati ölçmelisiniz
Gizem32 Zeynepppdyg şeker yüklemesi yapıldığın da bitirdiğin saati yazıp ondan bir saat sonra ölçüm aldılar oyüzden sordum tşkler