melisademir sırf özel için şuan para biriktiriyorum canım. İstanbuldayım ve Her devlet hastanesi bir değil öncelikle . İlk doğumunda devlete gittim önce . Herkes bi sert davranıyor . Sancısı olan kadına bi sus diyolar . Herkes iç içe sancı çekiyor hadi buna bişey diyemem sonuçta tek tek oda verecek güçte değiller çok kişi olduğu için. Nst de telefonu elimde gördü bırak o telefonu diyor ebe midir nedir . Annemler kapıda kimse bilgi vermiyor onlara ya o kadar sinirim bozuldu ki. Çıkardım nstden çıktım gittim medipole . 1300 e normal doğum yaptım 2019 ama . O yüzden ilk doğumumda prenses gibiydim. Çalışanların inceliği, bana sancım varken pilates yaptırmaları, duşa sokmaları.. hele bir ebe vardı doğumun başından sonuna kadar elimi bırakmadı dualar okudu sanki onun kızıyım gibi hissettim 🥹 en güzeli eşin ve ailen sonuna kadar hep yanında .
Şimdi çok artmış fiyatlar o yüzden biriktiriyorum :(