Ilk_bebegmm99 34.haftamdayım bebeğimde bir kaç gündür hareketlerinin az olduğunu hissediyorum sizce normal mi muayeneye gitmeli miyim içim rahat değil
tazebiranne_hg04 Ilk_bebegmm99 2 saate 10 kez hareket ediyorsa sorun yoktur aktif olduğu saati seçin ve tatlı şeyler yiyip dinleyin
Kleopatra- Ilk_bebegmm99 Bebeğin yeri daraldıkça son haftalarda hareketlerinin de yoğun olmadığını duymuştum. Öyle aşırı uzun saatler hareket etmediği sürece bir sıkıntı yok bence gayet normal.