Sumeyyra hissetmemeniz çok normal. Her hamilelik bir değil, bunu bilerek olumsuz hiçbirşeyi dert etmeyin, çünkü bebişiniz şuan sen ne hissediyorsan bebeğinde onu hissediyor 🥰🥰 ben 18.haftamda hissetmiştim, emin ol hissetmeseydim korkmazdım, aksi bi durum olsa zaten doktor gittiğimizde söyler durumu olduğu için dert etmezdim, sizde etmeyin 🌸 hamileliğinizin güzel güzel keyfini çıkartın. Bugün yarın hissedersin zaten yavrunuzu, sonra bir bakmışsınız yine hareket yok 1 hafta sonra tekrar hissettiriyoe kendi 😊🥳