Hep bura yazarken içime bir umut doluyo.Şimdi size ağlayarak yazıyorum.21 haftalık hamileyim.Rahim ağzi gitdikce kisaliyo.Çok korkuyorum.Nolur kimse bu pessari ya halka bi seyden istifade edibmi?Bebeyin sağ salim kucağına aldinizmi?Iyi bir seymi?Çok korkuyorum bebeyim ucun