Herkese merhaba bu 2.gebeliğim. Oğlumda 17. Haftada kelebek kıpırtısı gibi hareketlerini hissetmiştim bi sabah. Şuanda 11+4 haftalık hamileyim ve resmen gaz sancısı diye uyandığım hareketlenmenin bebek hareketi olduğunu anladım 🥹 ilk önce imkan vermedim çok küçük diye, daha sonra eşim de baktı hatta video çektik resmen zıpzıp çok hareketli. 2.gebelikte daha erken haftalarda belli olur demişlerdi doğruymuş🥰🥰 sizde hisseden oldu mu merak ettim