Gayenura Eşin hiç muayene oldu mu canım? Ürolojiden randevu alırsanız o da bi muayene olsa iyi olur çünkü varikosel çıkabiliyor veya morfolojik sıkıntı. Onların testleri daha hızlı ve kısa sürede çıkıyor. Biz önce eşime baktırmıştık bir şey çıkmadı ama aşılama için onun verilerini istediler zaten halletmiş olduk. Gelelim kadın kısmına Canım öncelikle eğer bulabiliyorsan kadın doğum interfiliteden randevu al. İstanbulda bazı hastanelerde bu seçenekler mevcut. Ben gittiğimde çok memnun kalmıştım. Adetin 3. Günü hormon testi istedi, toxoplazma testlerini yaptı, kan grubu tayini yaptı, idrar tahlili falan baya incelediler. Bir sonraki aya da hsg çekildi yani rahim filmi. Durumun varsa hsgyi özelde çektir canım ben çok zorlandım devlette bilseydim özelde yaptırırdım. Makine farkı oluyor çünkü. Hsg sonrası hamile kalan çok oluyor bende olmadı. Aşılamaya karar verildi.sonra baska sebeplerden ben o hastaneye 5-6 ay kadar gidemedim. Tekrar gitmek istediğimde testleri yeniden yapıcaz dediler özelde gittim. Eski tahlillerime baktı yenilerini istemedi doktorum. İlk aşılamam tutmadı, ikinci aşılama tuttu çol şükür ikizleri bekliyorum 😇