Tugba6336 Dünden beri kasıklarımda ağrı var ve geçmedi. Dayanılmayacak gibi değil. Bebeğin hareketlerini hissediyorum. Benim gibi olan var mı? Acile de gidip gitmemek de kararsızım
egemomss Tugba6336 benimde arada oluyordu,dün kontrolüm vardı doktorum normal olduğunu söyledi. Kanama veya çok şiddetli olmadıkça problem yok bence. Hareketlerini de hissediyosunuz değil mi? 22+4′üz bu arada.
Tugba6336 egemomss egemomss evet hissediyorum çok şükür. Ama böyle ikidir şiddetli girdi. Şimdi hafif kasık adet ağrısı gibi. Doktorunuz bişey önerdi mi ?
egemomss Tugba6336 bende böyle anlattım bu haftalarda normal karşılıyoruz dedi ve herhangi birsey önermedi. 1 ay önce falan daha şiddetli agriyordu kasiklarim,idrarda enfeksiyon gördü doktor suan gecti,olabilir mi acaba
Tugba6336 egemomss idrar yolu enfeksiyonu olduğunu sanmıyorum. Ya çok ayakta duruyorum ondan mı bilmiyorum ama. Çok teşekkür ederim cevabınız için