whitemoon Gece bir türlü uyuyamadım sağdan sola dönüyorum kasılma taş gibi oluyor soldan dönüyorum yine aralarda uyandım durduk yere regl ağrısı sızlamada var ilk defa gece bu kadar rahatsız etti
benimmdunyamm whitemoon aynıyım belimde inanılmaz bir ağrı var özellikle sanki adet olacakmisim da olamıyorum gibi ağrı var belimde
whitemoon haklisinesracim bilmiyorum ki doktor hiç bakmadı bebek ters 39+1de sezeryan olcam acaba dönme ağrısı falan mı diyorum ama yok hala başı yukarda 2 gün önce kontrolüm vardı biraz sancım çıkmıştı bi gün önce sıcaktan uyuyamadım yazlığa geldik bu sefer de kasılmalardan uyuyamadım zombi gibi oldum
whitemoon benimmdunyamm ben debelde değilde karnımda ağrı bi de rahmimin alt kısmında göbeğin yani sanki yukarıya doğru ayrklıyormuş gibi bir his var ağrı yapıyo
haklisinesracim whitemoon O zamana kadar beklemeyebilir belki bebiş. Hareketli olma fazla dinlen de beklesin sancı çekme sezaryen vaktine kadar
Cemre_Korkmaz benimmdunyamm vücut kendini doğuma hazirlıyo olabilir çatı muayenesi olun açilma var mı diye yalancı sancıda olabilir zamanımıza var daha doğum sancısı bir anda olur ve hiç kesilmeden devam eden bişiydir
Aysekalkan Sezeryan da olsa o kasılmalar olur Ağrı’da olur normal sendekimsinnn canım kişiden köşeye değişir bazı insanlar çok rahat bazisis sorunlu yaşar insalalh çok hafif rahat geçer
whitemoon haklisinesracim galiba üzerine düşsem sanki doğacak gibi annemlerdd uzaktan gelicekler o zamana kadar doğmasa bari