BeggMm kuzum yaptın mı 2. Testi ben daha yapmadım pazartesi yapmayı düşünüyorum bendede hiç belirti yok arada kasık ağrısı yaşıyorum ama kabızlık söz konusu 🤦♀️ Eğer test negatif çıkarsa doktora gitmeyi düşünüyorum bence sende bi git belki kan alırlar daha netleşir her şey böyle boşuna bekliyoruz gibime geliyor