Mercimeginannesi15 Kızlar bebeğim iki günlük göz kapanın üstünde kırmızılık var yani yanaklarinda da var da göz kapanın üstünde var sağ göz kapağı acaba leke mi geçici mi ki
Asdfka_1 Mercimeginannesi15 Canım benim iki kızımda da vardı merak etme büyüdükçe geçiyor ☺️ yani bizim geçmişti
1prenses2prensyenigebe Mercimeginannesi15 kızımda da vardı şuan 12 yaşında sinirlenince falan hala hafif belirir hatta derim gene kızdı bak diye normalde yoktur ama diğer 2 oğlumda da vardı şuan hiç yok sanırım her yenidoğan da olan bişey 😊
Efe55 Mercimeginannesi15 benmde ıkı aylık bebegım dogdugndan berı var gecer dıyırlar bakalım haff azalma var
Mercimeginannesi15 O zaman geçer inşallah geldiğinde daha koyuydu demişti annem şimdi biraz daha açık pempe