Son adet tarihime göre 5+4 ile ilk kontrolüme gittim. Doktor ultrasonda keseyi gördü ve dış gebelik olmadığını söyledi. Ama bebeği göremediğini söyledi. Bunun normal olduğunu hatta bu kadar küçükken kesenin bile ultrasonda görülmeyebileceğini söyledi. Kesenin boyutu 8.7 mm, kese sağlıklı görünüyor dedi. 10 gün sonra gel bebeğe bakarız dedi. Benim içim içimi yiyor, kafayı boş gebelikle bozdum yA öyleyse diye. Sizler ne zaman kese, bebek gördünüz?