kaderkaradenizz3452 13 günlük bir anne olarak diyorum nrmal doğum yaptım 7 den 4 e kadar bebeğimin kafası aşağıdaydı ama 1 kemiği atlatamadım 2 gün önceden de sancı çekmiştim artık gücüm yoktu ıkınmaya çatala in çık in çık hepten mahfoldum gerçekten zor yalan yok ama derler ya tam bitti dediğin anda son ıkınmadan sonra tamam öldüm dedim kızımı verdiler kucağıma ölmemişim yeniden doğmuşum kucağıma aldığımda anladım kendinize inanın ve ne kadar büyük bir mucize onu düşünün rabbim isteyen herkese yaşatsın 1 gğn yattım yatmadım bile hastane bile kendi işimi kendim gördüm hep şimdi öyle güzel bakıyo öyle güzel gülüyo ki yavrum çektiğim acılar yanında sinek ısırığı düşünün o kadar acı çekmeme rağmen çocuğu kucağıma verdiklerinde sordular 2. Yi de yapar mısın diye bir kere kokladım herşeye rağmen yine hiç düşünmeden yaparım 😊