Mervenur1405 Bi haftadan fazladır adet gecikmem var aşırı yorgunluk sıcak basması mide bulantısı kasık ağrısı oluyor ama defalarca gebelik testi yaptım negatif ne yapabilirim
Havvauslu Mervenur1405 normalde adet düzensizliğin yoksa eger kan testi verebilirsin kesin sonuç alırsın ama olsaydı sanırım yaptıgın testlerin birinde illa cıkardı. Silik çizgi de cıkabilir bu arada
Tortatepe Mervenur1405 bence erken gebelik testi yap. Benim son iki aydır düzensizdi. Kullandığım programa göre 3 gün gecikme olduğu yazıyor. Silik çıktı çizgi
Tomrishatun Mervenur1405 kan testi yaptırabilirsiniz oda negatif se doktora gidebilirsiniZ adetler boşuna gecikmez
Mervenur1405 Havvauslu normalde gecikmem oluyodu ama bi iki gündü sadece silikde olsa hiç cizgi görmedim