Selam arkadaşlar,Azerbaycanlıyım dogru yazamadıklarım için kusura bakmayın.ben hamile kalmak için çalışıyorum.
Regl oldum doktorum ilaç yazdı ilacı içtikten sonra sağ tarafda 2 folekülüm çok iyi bir şekilde büdü.İyne verdi biraz aşağı doz çatlamadılar.Sonra OVİTRELLE iğnesini yaptım.Doktorumun söyledigine göre bu iyne daha güçlü.
İyneyi yaptım akşam.uyudum sabah kalktım usm gittim hala çatlamamıştı.Ama usm’dan geldikten 1 saat sonra ağrılarım başladı.karnımın altı en çokta sağ taraf(yumurtaların yetişdiği kısım) minik minik sancılar oldu.Oturup kalkınca hassasiyyet oldu.Çatladığnı düşündüm artık.Doktor ilişkide olun dedi.
Üzerinden 5 gün geçti.Bu yolla hamile kalan var mı?
Hamile kaldıysanız ne zaman belli oluyor.Lütfen bana yardımcı olun