TugbaTuhan Kızlar sorularınız varsa alabilirim doğum hikayemi daha sonra yazıcam merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
Semrasular TugbaTuhan uyanırken çok zorlandınız mı ne kadar sürede kendinize geldiniz sizce konforlumu
TugbaTuhan Semrasular 1 saat sonra falan ayıldım girerken çok stresliydim onun etkisiyle büyük ihtimalle ameliyathaneden çıkarken çok ağladım spinal daha iyidir panik atağınız yoksa ben kullandığım bir ilaçtan dolayı maalesef spinal olamadım
Bebekceylan İnsallah 9 agustos genel anestezi sezaryenim var aslinda korkmuyorum ama heyecan ve ne yasicagini bilememe kaygisi var ayildiktan sonra agriniz dayanamicak kadar olmadi degilmi?🫠