Bayancorek Ogretmen_Anne_ Babyjörn muadili olan Mamma adlı markayı tercih ettim. Motor gelişimi önemli olduğu için otomatik almadım.
Seymoshh Ogretmen_Anne_ ben nuna pepp aldım 3 numarada arabasıyla çok memnun kalmıştım ayrıca bastonada ihtiyaç olmuyor araba baston zaten tek araba pusetle süreci tamamlarım inş