Moonlight_347 Kızlar 39+4 günümdeyim sancılarım nerdeyse on dakikada bir olmaya başladı belime atıyor sancılar hemen doktora da gitmek istemiyorum sizce duş mu alıyım napim🥺🥺
Ipeksari57 Moonlight_347 Dus almanı tavsiye ederim daha bi rahatlarsın ben öyle yapmıştım. Sonrasında daha da dayanılmaz ve sıklaşıyorsa gidersin hastaneye canım evde sancı çekmek daha güzel emin ol. Tabi hastane yakınsa uzaksa riske atma tabi ki 💜 Hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağına al bebeğini 🤲🏼
Betusgani Moonlight_347 bende özele gidiyorum, doktorum sancılarını evde çek hemen hastaneye gelme 1 saate yakın bekle dedi, çünkü hastane de gelen geçen açıklığa bakıyor ve bu senin canını yakabilir o sancıyla
Moonlight_347 Kizlar sancılar doğruydu ama açıklığım bir türlü olmwdi aksama kadar sancı çektim tam açıldı su geldi bebek kakasını yaptı acil sezeryana alindim ama normal doğum sancıları dayanılacak gibi değildi 😟😟😟