170217 Kızlar tetenoz ikinci doz oldum. Bu sabah 25+3 deyim şuan bacaklarim’ da eklemlerim de hafif agri var ve ates hissediyorum korona olmaktan çok korkuyorum tetenoz olup böyle olan var mı yoksa bu korona mi acil cvppp lütfen
benimmdunyamm 170217 ben ikinci dozda sadece halsizlik hissettim ve bebek az hareket etti ama ateş falan iğne etkisi de olabilir
findiklibadem 170217 ben tetenoz ilk doz 3. Gun ateslenmistim bir gun surdu ama halsizlik agri hepsi vardi tetenoz yan etkisidir diye dusunuorum
Ziynet4459 Bende de halsizlik var gece de biraz ateş yaptı zaten sıcaktan nefes alamıyorum iyice bunaldım kaç gün sonra duş aldınız ilk dozda bende 2. Yi dün vurdurdum
Mucizemutlusu Ziynet4459 aşının etkisidir muhtemelen. Bende iki gün önce yaptırdım ama şükür bir etkisi olmadı ertesi gün duşta aldım. Ama bu şekilde etkileri bar diye okumuştum. Kolda hassasiyet de yapıyor
170217 Ziynet4459 bir gün sonra aldi’ ama si’di bunda bugün aliri’ mm diye düşünüyorum çünkü bildiğin hastayım şuan her yeril agrio
Mucizemutlusu Ziynet4459 aşıdandır. Belirtileri uzarsa tabi muhakkak gidersin tabi doktora. Ben hamilelik öncesi biontech alışını yaptırdığımda bir gece ateşler içinde yandım. Tetenoz içinde ateş halsizlik yapabilir demişti hemşire.
findiklibadem 170217 ben icmemistim dayanmistim bir gun surdugu icin ama dayanilmayacak gibiyse ic bi zarari yok parolun hamilelikte
Mucizemutlusu Ziynet4459 ben hamilelikten önce sürekli otobüs yolculuğu yaptığım iÇin mecburen yaptırmıştım 🙁