Bende hamile olduğumu öğrendiğimden beri kasigimin sol tarafında ağrı var bacağıma kadar vuruyor üstüne yatarken zorlanıyorum ama dayanılmaz değil gelip giden bir ağrı doktorum normal dedi kaslardaki gevsemelerden dolayı olabiliyormus suan 38. Haftadayim. Sizinki dayanılmazsa üstünde durmanız gerek bence başka doktora da gösterin öyleyse