Kızlar ben napıcam ya geceleri uykumdan uyandırıyor bu his beni. Ortada bir neden yok bunu sadece şöyle açıklayabiliyorum sanki sırtımda bir sürü taş varmış omuzlarımda ağırlık varmış gibi. Ya da çok sıkışık bi yerdeymişim gibi. Bu ağırlığı nasıl kaldırıcam diyorum ya da bu sıkışıklıktan nasıl çıkıcam rüya gibide değil. Uyandıktan sonra 3 saat böyle sürüyor. Sonra kendiğinden geçiyor. Şimdi de uykumdan uyandırdı bu his beni. Bide çocukken olurdu gebeliğimin ilk gününden beri olmaya başladı. Aranızda hiç böyle olan var mı