ankakusu_2022 Kızlar bebeciğim doğalı 3ngün olacak neredeyse gözlerini en fazla 2 kere açmıştır 😔 bi hastalık habercisi değil bu durum değil mi 😔
Deryak52 ankakusu_2022 ilk zamanlar öyle oluyor sonra dolma ğibi acıyorlar merak etme 15 günlük oldu uyumuyor dolma ğibi açmış gözleri 😱
Deryak52 ankakusu_2022 ilk hafta çok uyuyordu uyanmiyordu tek gözü açıktı kendini topluyor zaman zaman
_akalin3 ankakusu_2022 eltim diyorduki burnunu sıkmasam sabah akşam uyur zorla uyandırırlarmış hatta bi kere bişey oldu zannetmiş ama hııc sorunu yok 10yasında halen cok akılı🥰😂
Miiiii ankakusu_2022 dikkat et goz beyazina bak yuzune bak sarılık varmi yokmu diye 2 saatte bjr muhakkak zorla kaldirip besle
Ata1_ Sarılık olmaması için sık sık emzirmen gerekiyor renk değişimini takip et canım olmazsa dr an danış
Deryak52 ankakusu_2022 korkmayın cnm daha Yenidoğan 3 günlük benimde öyleydi aç kalmasın dikkat et birşey olmaz
Pasalarimmmmm Bol bol emzir cnm renginede dikkat et halsizliği falanda varsa ama mutlaka bi cocuk doktoruna getir
Guloyku ankakusu_2022 canım sarılık olmasın dikkat et birde sezeryansa günlerini doldurana kadar biraz uykucu oluyorlar ama yinde sarılık olmasın emdir sürekli uyusada