Akoglubuse bana hiçbişe yapmadılar doğuma kadar böyle idare edecen üstüne basmican dediler bende aynı klozete oturup kalkamıyorum, ağlaya ağlaya artık gözümde yaş kalmadı, yürüteçle sadece lavaboya gidiyorum gelince 2 saat ağlaya ağlaya masaj sıcak su torbası anca bacağımın kasılmaları geçiyor, o sinire bastığını hissediyorum sanki aniden bi ağrı giriyor sanki elektrik veriyorlar, uykuyu falan kaybettim, gittiğim doktorlar haricinden tanıdığımız doktorlara da attık, kimisi fıtık da olabilir diyo bi çözüm de bulamıyoruz eşim de bende çok yıprandık bu süreçte, ben çok yoruldum o beni o halde görmeye dayanamıyor, beni biraz sıcak su torbası hafifletiyor, bide dikloron krem, rabbim kimseye yaşatmasın hiç kimseye dayanılacak gibi değil