Bende sonunda doğurdummm😀
39+0 a kadar hep normal doğuma yönelmiştim yürüyüş squat ananas hurma denemediğim şey kalmamıştı artık daha fazla kilo almasın normal doğurayım diye. Ama ne sancı ne açılma hiçbirisi yoktu. Bu arada bana hiç çatı muaynesi yapmamıştı doktorum çatımın iyi olduğuna gözüyle kanaat getirmişti🙄ama maalesef yanlış düşünmüş. Son haftamda çatıma bakıp çatımın çok dar olduğunu bebeğin oradan çıkamayacağını söyledi. Ben tabi üzüldüm kendmi normale odaklamış sezeryan dan çok korkuyordum. Tüm açıklığımla yaşadıklarımı anlatacağım belki faydam dokunur. Spinal e de son dk karar verdim. Ameliyathaneye alındım anestezi doktoruna arkamı dönüp kamburumu çıkardım. Kıl gibi asla hissedilmeyecek bir iğne bu arada ondan hiç korkmayın. O anda direkt bacaklarıma sıcaklık gitti his kaybıyla panik atak geçirdim çok korktum ve beni genele alın dedim. Doktor da hemen genel hazırlayın diyince neyse vazgeçtim devam edin dedim buraya kadar gelmiştik çünkü. Neyse yattım zaten hemen sedasyon sakinleşirici verdi sarhoş gbi olmuştum yarı uykulu o çok iyi oldu. İnanamazsınız 10 dk içinde bebek çıktı göğsüme koydular ben onla oyalanırken 20 dk da da dikmişler. Girmemle çıkmam 40 dk buldu bulmadı çok rahattı. Odaya geldim 3-4 ssaat bacaklarımda hiç his yok çok güzeldi ağrı yoktu o arada da kanımı temizlediler uyuşukluk geçmeden. 3 saat sonra yaklaşık bacaklarıma karıncalanma geldi hissettim ve ağrılarım başladı🥺 tüm samimiyetimle söylüyorum ameliyat sırasında her şey harika yavaş yavaş uyuşukluk geçerken de dayanılmaz değil. Ama ilk kalkman gereken an gelinde canından can gidiyor karnım parçalanıyor gibi oldu🥺 ama sonra onu başarınca 2. 3.kalkışlarımda daha rahattı. Eğer bebekle ve sizle ilgilenecek en az 2 kişi yoksa önermem ama eğer anne ve eşiniz yanınızdaysa çok konforlu geçiyor. İlk gün ağrısı hariç. Benim bu gece 2.günüm oldu yavaş yavaş azaldığını hissediyorum idrar vs yapmaya başladım